Presentation.



Hej på er!

Jag har tidigare bloggat på i princip varenda bloggportal, då jag har velat testa på lite olika sidor att blogga på.
Detta testande slutade här.

Och vem är då jag?
Jo, jag är en sextonårig göteborgare som är positiv till livet. Jag heter Evelina och bor tillsammans med min familj i en lägenhet, nära till det mesta.
Jag tycker om att tänka, lyssna på fin musik, skriva, hjälpa människor och att kramas.

Bäst mår jag när jag befinner mig på något vackert ställe med familjen, eller på Ung cancer-kontoret.
På det sistnämnda hjälper jag till med allt från att pärla Fuck Cancer-armband till att klistra på frimärken på kuvert.
Jag får även träffa fina människor som ger mig komplimanger, positiv energi och kramar.

Jag kan ju också passa på att säga att jag själv inte har cancer, utan vill hjälpa till för att jag vet människor som har och har haft cancer och det är en fruktansvärd sjukdom.

Jag inspireras av personer som är drivna, som kämpar och som följer sina drömmar,
för det är precis en sådan person jag själv vill vara.

En riktig drömmare skulle vara något som beskriver mig bra, för jag drömmer mycket och ständigt.
I framtiden har jag planer på att åka till Afrika för att arbeta som volontär, åka till USA som au pair, arbeta på hotell utomlands som barnledare och åka på en längre resa, där jag finner inspiration så jag sedan kan skriva en bok.
Även en självbiografi skulle jag vilja skriva.

Ja, jag har helt enkelt många drömmar och kämpar för att få dem att gå i uppfyllelse. 

Och eftersom jag älskar kramar så mycket, så avslutar jag detta inlägg med att säga såhär:
KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0