Produktiv.

Två lite halvdåliga bilder från Falkenberg.
 

Gårdagen spenderades först hos Ung cancer, där jag skrattade, skrattade och skrattade.
När skämtet om de två sandkornen drogs samt när Fabian stoppade ner handen i muggen fylld med kaffe istället för muggen med pärlorna i, sprack det, jag klarade inte av att hålla mig för skratt.
Efter en underbart rolig förmiddag där begav jag mig vidare till mammas jobb, där jag hjälpte till lite grand, påbörjade en krönika samt drog mina otroligt roliga skämt.
Efter det var det spårvagnen till min förra lärare som gällde. Jag och en vän var där och fikade, och pratade om allt möjligt. Jag hann innan mammas jobb äta lite i stan också, samt bli dränkt av världens regnskur.

Idag har ännu en produktiv dag ägt rum. Började dagen med att vara på Ung cancer-kontoret igen.
Det var mysigt! 
Vid lunchtid åkte jag till Frölunda Torg för att luncha med mamma och Ellen. 
Direkt efter att maten var uppäten, åkte jag vidare. Jag hoppade på spårvagnen som skulle ta mig hem, men när var utanför Liseberg, så tänkte jag att varför inte hoppa av och gå in på Liseberg och köpa sockervadd?
Något sockervadd blev det aldrig, men en promenad runt på Liseberg, hjulspelande och krönikaskrivande blev det allt. 
Vid tretiden var jag hemma, och det känns som att jag har hunnit göra allt mellan himmel och jord, både igår och idag.
Men det slutar inte här.. När jag var på Liseberg ringde en vän och sa att det blir tjejkväll hos henne med brudarna ikväll. Jag föreslog fotbollskväll, då Barcelona möter Manchester United här i Göteborg till och med.
Så det blir en tvkväll då helt enkelt. Imorgon ska jag upp tidigt som vanligt för att åka in till kontoret igen.

Mitt liv är så otroligt bra just nu, och jag är galet glad för det!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

fin bild

2012-12-21 @ 15:33:31
URL: http://ellenlovehorses.blogg.se
Postat av: Ellen

fina bilder mena ja

2012-12-21 @ 15:33:55
URL: http://ellenlovehorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0