Sommar och energi.

Två bilder från när jag och min syster var ute här om dagen, och bara andades frisk luft och njöt av livet.

Efter att jag har kämpat mig ur grundskolan, har allt känts så bra.
Jag känner ingen press längre, ingen stress och ingen ångest.
Istället kan jag volontärarbeta hela dagarna och på kvällen gå ut och bara göra det jag tycker är roligt,
dvs spela gitarr, sjunga, skriva och bara andas in frisk luft, för jag har energin till det nu.
Jag har energi till att göra vad jag tycker om att göra, och såhär har jag inte känt på väldigt länge.

Kommande vecka består av promenader, pärlning och häng hos Ung Cancer och en fika med min förra lärare och min vän Sofia.

Veckan därpå är det Allsång, Göteborgs kulturkalas, kanske lite häng på kontoret igen och Rosa steget som gäller. 
Detta sommarlov har varit underbart bra och kommer sluta perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0